Атестаційна характеристика


Овчаренко Ірина Петрівна у Чутівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів на посаді вчителя історії працює з 2004 року. Викладає історію, географію.
Протягом роботи у школі Ірина Петрівна забезпечує належний рівень викладання предметів відповідно до навчальних програм.
Метою фахової діяльності педагога є формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювати суспільні явища й процеси, життєвих та прикладних особистісно – життєтворчих, соціалізаційних, комунікативних, інтелектуально – інформаційних навичок.
У повсякденній роботі вчитель уміло використовує методи компетентнісного зорієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках історії та географії; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів; упроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці, уміє лаконічно, образно й виразно подати навчальний матеріал, аргументувати свою позицію.
Овчаренко Ірина Петрівна постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; добре володіє сучасними інформаційо-комунікаційними технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи і якісно їх застосовує.
          Працюючи над проблемою «Використання інтерактивних методів навчання на уроках історії», запроваджує нові форми і методи роботи, намагається ефективно використовувати елементи передового педагогічного досвіду, інтерактивні методики та технології. Знання учнів Ірини Петрівни відповідають вимогам навчальної програми. На уроках оптимально поєднує різні прийоми навчальної діяльності учнів: роботу в групах, випереджаючі завдання, дискусії. Віддає перевагу індивідуальній роботі з дітьми. На її уроках відсутня одноманітність у структурі та методиці, школярі виявляють своє історичне мислення в процесі опитування, під час вивчення нового матеріалу чи його закріпленні. Велику увагу приділяє не скільки оцінюванню обсягу матеріалу, що залишився в пам’яті, скільки вмінню його аналізувати, узагальнювати, активно використовувати в нестандартній ситуації, умінню самостійно здобувати знання. З 190 учнів, яких навчає вчителька, 70 %  мають високий та достатній рівень знань.
          На належному рівні проводить роботу з обдарованими дітьми. Протягом атестаційного періоду підготувала двох переможців районної предметної олімпіади з історії, призера олімпіади з географії та переможця районного конкурсу-захисту наукових робіт МАН з географії. ЇЇ вихованці постійні учасники інтерактивних конкурсів «Історик-юніор», «Мультитест», «Лелека».
Бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів історії, проводить відкриті уроки, систематично займається самоосвітою, опрацьовує фахові періодичні видання.
           Як класний керівник працює з повною віддачею та наполегливістю, швидко знаходить спільну мову з вихованцями.
           Ірина Петрівна надзвичайно активна у житті школи. Багато років виконує обов’язки заступника голови профспілкового комітету школи, де показує хороші організаторські якості. Ввічлива, тактовна, чуйна. Користується авторитетом серед колег, батьків, учнів.
   Заслуговує присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії».


Немає коментарів:

Дописати коментар